zapamti me

Ned. 12. Feb 2012
18.02.2010. 12:00

Sprječava sužavanje krvnih žila: Brusnice pomažu u snižavanju pritiska

Izvor: 24sata

Sok od brusnice dobar je za mokraćne puteve, ali prema najnovijem istraživanju, taj sok pomaže i u snižavanju krvnog pritiska. Istraživanje je objavljeno u Journal of Agriculture and Food Chemistry.


Sprječava sužavanje krvnih žila: Brusnice pomažu u snižavanju pritiska Prema riječima doktora Rogera Cordera, autora dijete uz pomoć crvenog vina, sok od brusnice sadrži oligomerske procijanidine koji sprječavaju sužavanje krvnih žila, što obično vodi do srčanih bolesti.

Sok od brusnica je izvrsna bezalkoholna zamjena za crveno vino koje ima sličan efekat. Oligomerski procijanidi sprječavaju sužavanje krvnih žila, što je glavni uzrok visokog krvnog pritiska.
Ostale vestiArhiva