14.07.2010. 12:00

Hemijski spoj resveratrol nalazi se u grožđu, borovnicama, kikirikiju i drugim biljkama, a može spriječiti i kontrolisati očnu angiogenezu (rast novih žila i krvarenje u stražnjem dijelu oka). Uspjeh ovog spoja dokazan je kod miševa, a isto bi moglo biti primijenjeno i kod ljudi, te bi terapije crnim vinom mogle biti višestruko korisne, javljaju agencije. Specijalist Rajenda S. Apte navodi kako je istraživanjem dokazano da je resveratrol smjesa odlična u borbi protiv starenja, a daljim studijama će se pokušati otkriti direktna veza sa bolestima oka, objavljeno je u magazinu "American Journal of Pathology".