zapamti me

Ned. 12. Feb 2012
31.05.2010. 12:00

Dve čaše mleka za savršeno telo

Izvor: vesti online

Žene koje svakog dana piju dve velike čaše mleka imaju jače mišiće i brže tope masti od žena koje tokom programa vežbanja piju energetska pića, pokazalo je istraživanje naučnika sa Univerziteta "Mekmaster".


Dve čaše mleka za savršeno telo Ta studija je pokazala da kombinacija redovnih treninga snage i konzumacije mleka poboljšava ženin fizički izgled i zdravlje

Mleko izgrađuje mišićnu masu, a stručnjaci kažu da je to jedna od najboljih namirnica za snažne mišiće jer se mlečni protein sastoji od 80 odsto surutke i 20 odsto kazeina.

Oboje su visokokvalitetni proteini, ali surutka je posebno bitna s obzirom da sadrži "brzi protein", koji se brzo apsorbuje u krvotok što je veoma korisno posle bavljenja fizičkom aktivnošću.

Kazein se dosta sporije vari, pa je idealan za osiguravanje zaliha proteina u dužem vremenskom periodu - između obroka ili dok spavate.

Blagodeti mleka vide se kod žena koje vežbaju kako bi ojačale svoje mišiće, a jedna je prethodna studija pokazala da mleko utiče na pojačani gubitak masti i kod muškaraca.

Naučnici još nisu sigurni koji je uzrok dobrobiti mleka za žene, ali verovatno se radi o kombinaciji kalcijuma, visokokvalitetnih proteina i vitamina D u mleku.
Ostale vestiArhiva